آدم ربایی میلیاردی در تهران و رها کردن گروگان در مازندران دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شرق کشور و عامل شهادت دو پلیس ۲ کشته و مصدوم در تصادف خودرو سواری با موتورسیکلت در شهرستان فیروزه (۶ مرداد ۱۴۰۳) برخورد بنز ‌ده‌تن و یک دستگاه سواری ۲۰۶ حادثه آفرید (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعرض راننده شیطان‌صفت به دختر جوان فرار دختر نوجوان با مرد سابقه‌دار الزام به استفاده از سامانه تعیین اجاره بها در مشهد | ۱۷ مشاور املاک متخلف پلمب شدند (۶ مرداد ۱۴۰۳) «هگمتانه» ثبت جهانی شد (۶ مرداد ۱۴۰۳) فردا یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) هیچ ازدواج و طلاقی در کشور ثبت نمی‌شود قیمت بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۳ مشخص شد کاسبی با تب دنگی! وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود؟ چگونه از گرمازدگی پیشگیری کنیم؟ اقدامات اورژانسی در زمان گرمازدگی کدام است؟ هواشناسی هشدار داد؛ تشدید رگبار و رعدوبرق در ۱۳ استان و احتمال وقوع سیلاب در هفته جاری (۶ مرداد ۱۴۰۳) تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی خراسان‌رضوی در روز یکشنبه (۷ مرداد ۱۴۰۳) حکم اعدام پرستار قلابی به زودی اجرا می‌شود ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تمدید شد + جزئیات نتایج آزمون سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳) آزار و اذیت شیطانی زن جوان در پوشش مسافرکشی در پایتخت (۶ مرداد ۱۴۰۳) اثرات مواجهه طولانی با پرتو‌های فرابنفش | بین ساعات ۱۰ تا ۱۶، کمتر درمعرض نور خورشید قرار بگیرید
سرخط خبرها

هشدار هواشناسی برای کاهش دما در ۲۱ استان | ادامه بارش باران و برف در کل کشور

  • کد خبر: ۵۱۸۷۴
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
هشدار هواشناسی برای کاهش دما در ۲۱ استان | ادامه بارش باران و برف در کل کشور
سرکرده، کارشناس هواشناسی، گفت: سازمان هواشناسی به کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما در ۲۱ استان و ادامه بارش‌ها در کل کشور هشدار داده است.
به گزارش شهرآرانیوز، امیرحسین سرکرده، کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه امشب تا پایان وقت شاهد شدت بارش‌ها در استان‌های فارس، کرمان، جنوب یزد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود گفت: بنابراین احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها در این استان‌ها وجود دارد و هشدار‌هایی هم برای آن‌ها صادر شده است.

او ادامه داد: آبگرفتگی گسترده در همدان، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، اصفهان، کرمانشاه، کردستان، ایلام، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوبی بیش از سایر استان‌ها خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: بارش‌ها همچنین در ارتفاعات البرز و زاگرس، شمال غرب و شمال شرق به صورت برف خواهد بود و بسیاری از نواحی اولین برف پاییزی را تجربه خواهند کرد.

سرکرده یادآور شد:با توجه به کاهش دما و رطوبت موجود شاهد مه غلیظ در اکثر مناطق کشور خواهیم بود.

او توضیح داد: استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان هم فردا شاهد بارش باران خواهند بود و بنابراین به طور کلی در ۳۱ استان کشور بارش باران یا برف خواهیم داشت.

سرکرده یادآور شد: سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و باران و کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دما در ۲۱ استان کشور و سرمازدگی محصولات کشاورزی در شرق و جنوب کشور هشدار داده است.

او گفت: سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد رنگ بارش باران و برف، کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۱۰ درجه سانتیگراد و مه‌آلودگی را امشب برای استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان، زنجان، خراسان جنوبی، یزد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان و فردا (۱۷ آذرماه) برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال سمنان، قزوین، البرز، تهران، قم و شمال اصفهان پیش‌بینی می‌کند.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: از عصر دوشنبه به تدریج بارش در شمال غرب و غرب قطع شده و عمده بارش‌ها در استان‌های ساحلی خزر دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، شمال شرق، شرق و جنوب شرق خواهد بود. در نواحی مرکزی کشور نیز در روز دوشنبه احتمال بارش وجود دارد.

او با بیان اینکه روز سه شنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش باران رخ خواهد داد و به تدریج سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود گفت: روز چهارشنبه در استان گیلان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه شاهد افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت هستیم.

سرکرده درباره وضعیت آب هوای تهران هم گفت: آسمان تهران امشب و فردا بارانی است و در شمال تهران بارش به صورت برف خواهد بود. فردا بیشینه دما در پایتخت به ۵ درجه و کمینه آن به یک درجه می‌رسد.
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->